Postępowanie zakończone.
Numer postępowania: 1801-ILZ.260.96.2021
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), niniejszym zawiadamia, iż wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, będących jednostkami Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Termin składania ofert: do dnia 28.10.2021 r. do godz. 10:00.
Załączniki:
- Ogłoszenie o zamówieniu PDF 100 kb (link otwiera dokument w nowym oknie).
- Specyfikacja Warunków Zamówienia PDF 544 kb (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Załączniki do SWZ ZIP 775 kb (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia PDF 39 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Modyfikacja treści SWZ PDF 223 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia PDF 40 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Modyfikacja treści SWZ PDF 227 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Załączniki do SWZ - PO ZMIANIE Z DNIA 25.10.2021 ZIP 685 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia PDF 105 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Informacja z otwarcia ofert PDF (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części II, III, IV i VIII oraz unieważnieniu postępowania w części I,VI, VII i IX PDF 219 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części V zamówienia PDF 196 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)