Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) zawiadamia, że wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2303d3b-b1b5-11ec-baa2-b6d934483bfb
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy". Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale 11 i 14 SWZ.