«Powrót

Modernizacja budynku biurowego Urzędu Skarbowego oraz budowa wolnostojącego budynku garażowego z przebudową przyległego parkingu w Sanoku przy ul. Kiczury 16

Modernizacja budynku biurowego Urzędu Skarbowego oraz budowa wolnostojącego budynku garażowego z przebudową przyległego parkingu w Sanoku przy ul. Kiczury 16

Modernizacja budynku biurowego Urzędu Skarbowego oraz budowa wolnostojącego budynku garażowego z przebudową przyległego parkingu w Sanoku przy ul. Kiczury 16

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zawiadamia, że wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
 
"Modernizacja budynku biurowego Urzędu Skarbowego oraz budowa wolnostojącego budynku garażowego z przebudową przyległego parkingu w Sanoku przy ul. Kiczury 16"
 
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
 

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d1a20ff-aa1a-11ee-a06e-7a3efa199397
 
Załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia

Dokumentacja projektowa - strona tytułowa docx 35 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)

1. Projekt zagospodarowania terenu ZIP 12,6 MB (link otwiera dokument w nowym oknie)
2. Projekt architektoniczno-budowlany ZIP 41,2 MB (link otwiera dokument w nowym oknie)
3. Projekt techniczny ZIP 63,2 MB (link otwiera dokument w nowym oknie)
4. Errata I do projektu architektoniczno-budowlanego i technicznego  xlsx 38 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
5. Errata II do projektu architektoniczno-budowlanego i technicznego xlsx 1,4 MB (link otwiera dokument w nowym oknie)
6. Errata III do projektu technicznego xlsx 29 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
7. Projekt muru oporowego ZIP 9,42 MB (link otwiera dokument w nowym oknie)
8. Schematy instalacji klimatyzacji ZIP 575 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
9. Wyjaśnienia do dokumentacji projektowej ZIP 74KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
10. Projekt wykonawczy ZIP 75,1 MB (link otwiera dokument w nowym oknie)   
11. Ogólny opis przedmiotu zamówienia docx 27,8 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
12. Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty 1,48 MB (link otwiera dokument w nowym oknie)  

Zal. 1 STWIORB pdf 1,75 MB (link otwiera dokument w nowym oknie)

Zal. 2 Wymagania w zakresie gwarancji sprzetu aktywnego pdf 48,7 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)

Zal. 3 Wymagania funkcjonalne przelaczników sieciowych xlsx 27,3 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
 
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
 
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy". Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale 11 i 14 SWZ.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 11.01.2024 Data publikacji: 11.01.2024 15:19 Data ostatniej modyfikacji: 11.01.2024 15:19
Autor: Iwona Lech Osoba publikująca: Iwona Lech Osoba modyfikująca: Iwona Lech
Rejestr zmian