Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.) zawiadamia, że wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Dostawa sprzętu do systemu SZD dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, tj. skanerów, drukarek i czytników kodów kreskowych.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fe4cdba-d5b5-11ec-9a86-f6f4c648a056
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy". Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale 11 i 14 SWZ