Postępowanie zakończone
Numer: 1801-ILZ1.260.2.2020
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) niniejszym zawiadamia, iż wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego p.n.
„Zakup mobilnych skanerów RTG do prześwietlania środków transportu dla Izb Administracji Skarbowej w Rzeszowie, Zielonej Górze i Olsztynie"
Termin składania ofert do dnia 27.03.2020 r. do godz. 11:00
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Załączniki:
- Ogłoszenie o zamówieniu PDF 172 kb (link otwiera dokument w nowym oknie).
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami ZIP 2,631 Mb (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Załącznik nr 9 do SIWZ ASC 1 kb Klucz publiczny
- Informacja z otwarcia ofert PDF 200 KB (link otwiera dokument w nowym oknie).
- Zawiadomienie o wyborze oferty część I, II i III PDF 225 KB (link otwiera dokument w nowym oknie).