«Powrót

Doskonalenie standardów zarządzania w Urzędzie Skarbowym w Nisku

Doskonalenie standardów zarządzania w Urzędzie Skarbowym w Nisku

Doskonalenie standardów zarządzania w Urzędzie Skarbowym w Nisku

Dyplom dla Urzędu Skarbowego w Nisku za udział w latach 2013-2015 w projekcie „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej

W lipcu 2015 roku Urząd Skarbowy w Nisku jako jeden z 75 urzędów zakończył pomyślnie udział w projekcie „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej - Wdrożenie usprawnień w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym" realizowanym przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Celem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego projektu, było umożliwienie urzędom administracji rządowej wdrożenia nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania. Wynikiem projektu jest usprawnienie zarządzania procesowego poprzez stworzenie Standardów Obsługi Klienta oraz utworzenie kart i katalogów usług świadczonych przez urząd. Powyższe działania stanowią jeden z elementów polepszenia wizerunku administracji rządowej.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 30.07.2015 Data publikacji: 30.07.2015 11:14 Data ostatniej modyfikacji: 30.07.2015 12:04
Autor: Włodzimierz Rak Osoba publikująca: Edyta Furman Osoba modyfikująca: Edyta Furman
Rejestr zmian