«Powrót

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

kontur ucha na niebieskim tle

Ułatwienia dla osób niesłyszących

W Urzędzie Skarbowym w Nisku (Sala Obsługi) działa pętla indukcyjna. Urządzenie to może być używane podczas wizyt osób niedosłyszących.
Użytkownik aparatu słuchowego wyposażonego w odbiornik pętli indukcyjnej oznaczony symbolem „T" słyszy czysty dźwięk, dzięki temu, że pętla indukcyjna pozwala wyeliminować problemy związane z niekorzystną akustyką pomieszczenia oraz zniekształcenia spowodowane odległością od osoby obsługującej klienta.
Warunkiem skorzystania z urządzenia jest przełączenie aparatu słuchowego na pozycję „T" lub wybranie programu cewki indukcyjnej.
Klient nieposiadający takiego aparatu będzie mógł skorzystać ze słuchawki zamontowanej do urządzenia.

Informacja o udostępnieniu usługi pozwalającej na komunikowanie się.
 

Informacja dla osób niesłyszących (link otwiera film w nowym oknie)

 

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nisku, w związku z wejściem w życie z dniem 1 kwietnia 2012 r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się udostępnia usługę pozwalającą na komunikowanie się osób uprawnionych z Urzędem Skarbowym w Nisku.
Przez osoby uprawnione należy rozumieć zgodnie z ww. ustawą osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się.

Kontakt jest możliwy w szczególności poprzez:

  • korzystanie z poczty elektronicznej (adres e-mail: us.nisko@mf.gov.pl);
  • przesyłanie faksów -  (nr 15 841 56 12);
  • korzystanie z platformy e-PUAP (adres skrytki: /uur4it660m/skrytka);
  • korzystanie z centrali telefonicznej (nr 15 877 77 00);
  • korzystanie ze strony internetowej Urzędu Skarbowego w Nisku  www.podkarpackie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-w-nisku;
  • pomoc tłumacza (PJM, SJM, SKOGN) – na wniosek. Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania z tej metody komunikowania się do Urzędu Skarbowego w Nisku, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Wniosek dostępny jest w kancelarii urzędu lub na stronie BIP Urzędu Skarbowego w Nisku wraz z tłumaczeniem na język migowy (zakładka Załatwianie spraw - Dostępność - Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących).

Osoba uprawniona może skorzystać z formularza zgłoszenia.

Materiały do pobrania:

Zgłoszenie przez osobę uprawnioną chęci skorzystania ze świadczenia usługi tłumacza PJM, SJM,SKOGN (link otwiera dokument w nowym oknie)  pdf 56 KB

 

 

Instrukcja zgłoszenia przez osobę uprawnioną chęci skorzystania z usługi tlumacza języka migowego lub tlumacza przewodnika (link otwiera dokument w nowym oknie ) pdf 57 KB

 

 

Sposób zgłoszenia przez osobę uprawnioną checi skorzystania z usługi tlumacza języka migowego lub tlumacza przewodnika (link otwiera dokument w nowym oknie)  pdf 46 KB

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 05.05.2015 Data publikacji: 05.05.2015 06:32 Data ostatniej modyfikacji: 22.08.2023 07:01
Autor: Urząd Skarbowy w Nisku Osoba publikująca: Edyta Furman Osoba modyfikująca: Paweł Staszkiewicz
Rejestr zmian