«Powrót

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl (link otwiera nową stronę w innym serwisie), pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl (link otwiera nową stronę w innym serwisie) znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Skontaktuj się z Urzędem Skarbowym poprzez e-PUAP oraz telefonicznie:

  • PIT– nr telefonu:  17 7800097, 17 7800095, 17 7800096, 17 7800090
  • VAT– nr telefonu: 17 7800093, 177800082, 17 7800061
  • CIT– nr telefonu: 17 7800062,  17 7800090
  • spadki/darowizny– nr telefonu: 17 7800098, 
  • rejestracja podatników– nr telefonu: 17 7800025, 17 7800091, 17 7800028
  • egzekucja administracyjna– nr telefonu: 17 7800030, 17 7800033
  • rachunkowość podatkowa – nr telefonu: 17 7800020, 17 7800029 
  • komórka wierzycielska– nr telefonu: 17 7800045, 17 7800047

Adres e-mail urzędu skarbowego: us.mielec@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl (link otwiera nową stronę w innym serwisie)