«Powrót

Badanie poziomu satysfakcji klienta II półrocze 2015

Badanie poziomu satysfakcji klienta II półrocze 2015

Badanie poziomu satysfakcji klienta II półrocze 2015

W dniach od 27.11.2015 r. do 11.12.2015 r. w Urzędzie Skarbowym w Nisku zostanie przeprowadzone ankietowe badanie poziomu satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd. Ankiety rozprowadzane są wśród pracowników mających codzienne kontakty
z Klientami oraz wykładane w miejscu widocznym dla Klientów. Przeprowadzający ankietę zobowiązani są do informowania Klientów Urzędu o celu przeprowadzania badania, dobrowolności i anonimowości. Wypełnione ankiety klienci Urzędu mogą wrzucić do urny oznaczonej „ANKIETY" bądź przekazać bezpośrednio pracownikowi Urzędu Skarbowego
w Nisku.

Po zakończeniu badania sporządzona zostanie analiza ankiet. Analiza zostanie zamieszczona na stronie BIP Urzędu i stanowić będzie podstawę dla podjęcia działań mających na celu doskonalenie jakości usług świadczonych przez Urząd Skarbowy w Nisku.
 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 26.11.2015 Data publikacji: 26.11.2015 11:32 Data ostatniej modyfikacji: 26.11.2015 11:32
Autor: Monika Rydz Osoba publikująca: Paweł Staszkiewicz Osoba modyfikująca: Paweł Staszkiewicz
Rejestr zmian