«Powrót

Urząd Skarbowy w Dębicy, Lesku i Stalowej Woli najwyżej ocenione przez klientów

Urząd Skarbowy w Dębicy, Lesku i Stalowej Woli najwyżej ocenione przez klientów

Urząd Skarbowy w Dębicy, Lesku i Stalowej Woli najwyżej ocenione przez klientów

Na zdjęciu dyrektorzy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz Naczelnik Urzędu Skarbowego w Dębicy, Lesku i Stalowej Woli
Na zdjęciu certyfikaty dla urzędów skarbowych
  • Klienci oceniali jakość obsługi w urzędach skarbowych wypełniając w 2021 r. ankiety.
  • Najwyżej z pośród podkarpackich urzędów skarbowych klienci docenili jakość z jaką byli obsłużeni przez pracowników Urzędu Skarbowego w Dębicy, Lesku i Stalowej Woli.
  • 30 marca 2022 r. Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie  w imieniu Szefa Krajowej Administracji Skarbowej wręczył certyfikaty „Jakość obsługi, którą doceniają klienci" naczelnikom trzech wyróżnionych urzędów skarbowych województwa podkarpackiego.

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie Witold Mrozek przekazał na ręce Naczelnika Urzędu Skarbowego w Dębicy Magdaleny Nanuś-Łęckiej, Naczelnika Urzędu Skarbowego w Lesku Krzysztofa Królickiego oraz Naczelnika Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli Stanisława Tyrpina gratulacje i wyrazy uznania dla pracowników za ich zaangażowanie w podnoszenie standardów obsługi klientów. Naczelnikom i pracownikom wyróżnionych jednostek KAS w woj. podkarpackim życzył dalszych sukcesów i stale wysokiej jakości obsługi.
Obecny podczas wręczania certyfikatów „Jakość obsługi, którą doceniają klienci"  Zastępca Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie  Jacek Cichy, odpowiedzialny za nadzór nad obsługą klienta podkreślił, jak ważne dla podkarpackiej KAS jest stałe budowanie pozytywnych doświadczeń klienta poprzez efektywnie, profesjonalnie, sprawnie i szybkie realizowanie spraw.
Pomiar satysfakcji i doświadczeń klientów urzędów skarbowych prowadzony był w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" na terenie całego kraju wśród osób, które skorzystały z elektronicznej usługi umawiania wizyty w urzędach skarbowych. Głównym celem badań był pomiar satysfakcji klientów oraz wyodrębnienie obszarów wymagających poprawy.
Krajowa Administracja Skarbowa nadal prowadzi badania ankietowe wśród klientów urzędów skarbowych na terenie całego kraju. Zebrane w ten sposób wyniki i komentarze podatników pomogą w projektowaniu nowych rozwiązań i polepszaniu obsługi klientów, w tym podkarpackiej KAS.
Wszystkim którzy wzięli lub wezmą udział w badaniu ankietowym dziękujemy. Państwa głos jest dla nas bardzo ważny.