«Powrót

Nagrodzono urzędy skarbowe za najwyższą jakość obsługi klienta

Nagrodzono urzędy skarbowe za najwyższą jakość obsługi klienta

Nagrodzono urzędy skarbowe za najwyższą jakość obsługi klienta

Kierownictwo IAS w Rzeszowie stoi przy nagrodzonych naczelnikach urzędów skarbowych.  Naczelnych trzymają w dłoniach dyplomy gratulacyjne.
Dyrektor IAS w Rzeszowie gratuluje naczelnik Urzędu Skarbowego w Dębicy.
Dyrektor IAS w Rzeszowie wręcza dyplom gratulacyjny naczelnikowi Urzędu Skarbowego w Jarosławiu.
Kierownictwo IAS w Rzeszowie stoi z naczelnikiem Urzędu Skarbowego w Lesku. Naczelnik trzyma w dłoniach dyplom gratulacyjny.
  • W 2023 r. klienci najwyżej ocenili jakość obsługi w Urzędach Skarbowych w Dębicy, w Jarosławiu oraz w Lesku.
  • Naczelnicy zwycięskich urzędów skarbowych z podkarpackiej KAS otrzymali dyplomy gratulacyjne.
  • Klienci, za pomocą ankiet, mogą oceniać obsługę oraz dzielić się doświadczeniami z wizyt w urzędach skarbowych od drugiego kwartału 2021 r.

To już trzeci rok, w którym nagrodzono w ten sposób urzędy skarbowe dbające o najwyższą jakość obsługi. Docenili ją klienci w anonimowych ankietach satysfakcji, wypełnianych po wizytach w urzędach skarbowych. Ranking najlepiej ocenianych urzędów skarbowych przygotował Departament Relacji z Klientami Ministerstwa Finansów. W każdej izbie wyróżnione zostały trzy urzędy, w oparciu o oceny i komentarze klientów.

Podsumowanie badania za 2023 rok

W naszej Izbie klienci najwyżej docenili i ocenili: 

  • Urząd Skarbowy w Dębicy – poziom satysfakcji 99%
  • Urząd Skarbowy w Jarosławiu – poziom satysfakcji 98%
  • Urząd Skarbowy w Lesku – poziom satysfakcji 98%

Dla Urzędu Skarbowego w Dębicy to już trzecie takie wyróżnienie, a dla urzędów skarbowych w Lesku i Jarosławiu drugie. Dyplomy z rąk dyrektora IAS odebrali naczelnicy wyróżnionych urzędów. 

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie nadkom. Krzysztof Basak wraz z Zastępcą Piotrem Baumanem pogratulowali wyróżnionym urzędom oraz podziękowali za zaangażowanie w budowanie pozytywnych doświadczeń klientów podczas obsługi. Zachęcili również do dalszych działań na rzecz wspierania podatników w realizacji obowiązków podatkowych. Dyplomy gratulacyjne odebrali naczelnicy reprezentujący zwycięskie urzędy skarbowe: pani Magdalena Nanuś-Łęcka oraz panowie Arkadiusz Dziki i Krzysztof Królicki.

Różne grupy klientów KAS, ale czy różne potrzeby?

Ankiety wypełniają osoby fizyczne, przedsiębiorcy, urzędnicy państwowi, biura rachunkowe czy kancelarie prawne. Reprezentują oni pełny przekrój społeczeństwa w zakresie wieku, wykształcenia i miejsca zamieszkania. Ankietowani mają możliwość wyrazić opinię  opartą na własnych doświadczeniach, a nie zasłyszanych opiniach. Dla podatników wciąż najważniejsze jest, aby swoją sprawę załatwić sprawnie i  już podczas pierwszej wizyty w urzędzie skarbowym. Ważne są także emocje i wysiłek, który  trzeba włożyć w załatwienie swojej sprawy.

Kierunki rozwoju KAS

Ważnym kierunkiem działania KAS jest budowanie wizerunku oraz rozwój pozytywnych doświadczeń osób, które korzystają ze wsparcia i obsługi urzędów skarbowych. Klienci doceniają zaangażowanie pracowników, którzy zajmują się obsługą bezpośrednią, we wszystkich podkarpackich urzędach skarbowych. Świadczą o tym ostatnie wyniki w badaniach doświadczeń klientów (badania ankietowe CX). W czwartym kwartale 2023 r. nasze urzędy były najwyżej oceniane w badaniach CX od początku prowadzonych badań, czyli od drugiego kwartału 2021 roku. Poziom satysfakcji dla wszystkich urzędów naszej Izby osiągnął aż 93%.