«Powrót

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Przy załatwianiu spraw zachęcamy do korzystania z elektronicznych usług.

W sprawach wymagających wyjaśnień i uzgodnień, obsługa bezpośrednia w Podkarpackim Urzędzie Skarbowym w Rzeszowie odbywa się:

  • w poniedziałek w godzinach od 8.00 do 18.00,
  • od wtorku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

Skargi i wnioski

Naczelnik Podkarpackiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 14.30.

Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:

  • w siedzibie Podkarpackiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie - Sala Obsługi Klienta (parter) lub za pośrednictwem poczty na adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów 1,
  • faksem pod numer (17) 86 42 152,
  • pocztą elektroniczną na adres: pus.rzeszow@mf.gov.pl,
  • elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP.

Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 31.07.2018 Data publikacji: 07.05.2015 13:00 Data ostatniej modyfikacji: 19.01.2024 07:16
Autor: Rafał Sajdak-Grabowski Osoba publikująca: Edyta Furman Osoba modyfikująca: Paweł Staszkiewicz