Przewodnik po urzędzie (link otwiera przewodnik w nowym oknie) .pdf (164 KB)
Karty informacyjne
W celu ułatwienia i usprawnienia załatwianych spraw w Urzędzie, Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nisku informuje, że zostały opracowane i udostępnione karty informacyjne zawierające wskazówki odnośnie sposobu załatwienia niektórych istotniejszych spraw w urzędzie oraz wymagań dotyczących postępowania w tych sprawach.
Karty informacyjne dostępne sa w zakładce Załatwianie spraw/Pliki do pobrania (link otwiera nowe okno)
Skargi i wnioski
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nisku przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w każdy poniedziałek w godzinach od 13:30 do 15:30
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:
- w siedzibie Urzędu Skarbowego (kancelaria) lub za pośrednictwem poczty na adres: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nisku, ul. 3-go Maja 32B, 37-400 Nisko
- faksem pod numer: 15 841 56 12
- pocztą elektroniczną na adres: us.nisko@mf.gov.pl
- elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP
Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.