«Powrót

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Przewodnik po urzędzie (link otwiera przewodnik w nowym oknie) .pdf (164 KB)

Karty informacyjne

W celu ułatwienia i usprawnienia załatwianych spraw w Urzędzie, Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nisku informuje, że zostały opracowane i udostępnione karty informacyjne zawierające wskazówki odnośnie sposobu załatwienia niektórych istotniejszych spraw w urzędzie oraz wymagań dotyczących postępowania w tych sprawach.

Karty informacyjne dostępne sa w zakładce Załatwianie spraw/Pliki do pobrania (link otwiera nowe okno)

Skargi i wnioski

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nisku przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w każdy poniedziałek w godzinach od 13:30 do 15:30

Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:

  • w siedzibie Urzędu Skarbowego (kancelaria) lub za pośrednictwem poczty na adres: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Nisku, ul. 3-go Maja 32B, 37-400 Nisko
  • faksem pod numer: 15 841 56 12
  • pocztą elektroniczną na adres: us.nisko@mf.gov.pl
  • elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP

Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 07.05.2015 Data publikacji: 07.05.2015 09:52 Data ostatniej modyfikacji: 30.06.2020 12:50
Autor: Edyta Furman Osoba publikująca: Edyta Furman Osoba modyfikująca: Agnieszka Siwy
Rejestr zmian