Doskonalenie standardów zarządzania w Urzędzie Skarbowym w Nisku
Doskonalenie standardów zarządzania w Urzędzie Skarbowym w Nisku
Źródło: Urząd Skarbowy w Nisku
W lipcu 2015 roku Urząd Skarbowy w Nisku jako jeden z 75 urzędów zakończył pomyślnie udział w projekcie „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej - Wdrożenie usprawnień w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym" realizowanym przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. Celem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego projektu, było umożliwienie urzędom administracji rządowej wdrożenia nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania. Wynikiem projektu jest usprawnienie zarządzania procesowego poprzez stworzenie Standardów Obsługi Klienta oraz utworzenie kart i katalogów usług świadczonych przez urząd. Powyższe działania stanowią jeden z elementów polepszenia wizerunku administracji rządowej.
| Informacje o publikacji dokumentu Data utworzenia: 30.07.2015 | Data publikacji: 30.07.2015 11:14 | Data ostatniej modyfikacji: 30.07.2015 12:04 | Autor: Włodzimierz Rak | Osoba publikująca: Edyta Furman | Osoba modyfikująca: Edyta Furman | | |