Telefony

    Telefony

    Telefony

    Numery telefonów do umówienia wizyty w urzędzie:

    • 17 2259370
    • 17 2259371

    Telefony

    Numer telefonu do kontaktu w sprawach weryfikacji danych w związku z odrzuceniem wniosku lub pomniejszeniem kwoty subwencji przyznanej przez Polski Fundusz Rozwoju w ramach programu „Tarcza Finansowa"

    • 17 225 93 05
    • 698 611 839
    • 17 225 93 20

    Centrala: 17 2259300
    Naczelnik Urzędu: 17 225 93 15
    Zastępca Naczelnika Urzędu: 172259344
    Sekretariat: 17 225 93 11
    Fax: 17 225 23 55
    Sala obsługi podatników: 17 225 93 37

    • wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu: 17 225 93 19, 17 225 93 21
    • o wydawanie zaświadczeń ze spadków i darowizn: 17 225 93 39
    • rejestracja podatników: 17 225 93 50

    Podatek dochodowy od osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej - PIT-37, PIT-38, PIT-4R  - 17 225 93 59,  PIT-39 – 17 225 93 39
    Podatek dochodowy - działalność PIT-36, PIT-36L, PIT-28: 17 225 93 56
    Podatek dochodowy - osoby prawne: 17-225 93 18
    Podatek VAT: 17 225 93 46, 17 225 93 56,
    Podatki majątkowe (spadki i darowizny): 17 225 93 39
    Podatek od czynności cywilnoprawnych (PCC): 17 225 93 37
    Kasy rejestrujące: 17 225 93 57
    Dział Obsługi Bezpośredniej oraz Wsparcia (Kierownik Referatu): 17 225 93 20
    Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających: 17 225 93 02, 17 225 93 39,
    Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających (Kierownik Referatu): 17 225 93 43
    Wieloosobowe Stanowisko Czynności Analitycznych i Sprawdzających: 17 225 93 46, 17 225 93 03
    Wieloosobowe Stanowisko Czynności Analitycznych i Sprawdzających (Koordynator): 17 225 93 45
    Referat Rachunkowości (PIT-37, PIT-36, PIT-4R, PPD, PIT-36L, PIT-38, PIT-28 – zwroty, wpłaty, odsetki): 17 225 93 21
    Referat Rachunkowości (PCC - wpłaty, spadki i darowizny - wpłaty): 17 225 93 19
    Referat Rachunkowości (VAT, CIT): 17 225 93 19
    Referat Rachunkowości (Kierownik Referatu): 17 225 93 30
    Referat Egzekucji Administracyjnej: 17 225 93 04, 17 225 93 07
    Referat Egzekucji Administracyjnej (Kierownik Referatu): 17 225 93 05
    Referat Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług oraz Podatków Majątkowych i Sektorowych: 17 225 93 16, 17 225 93 12, 17 225 93 22
    Referat Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług oraz Podatków Majątkowych i Sektorowych (Kierownik Referatu): 17 225 93 42
    Referat Kontroli Podatkowej: 17 225 93 26, 17 225 93 27, 17 225 93 23
    Referat Kontroli Podatkowej (Kierownik Referatu): 17 225 93 24
    Wieloosobowe Stanowisko Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej: 17 225 93 50,
    Wieloosobowe Stanowisko Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej (Koordynator): 17 225 93 52
    Referat Spraw Wierzycielskich: 17 225 93 54
    Referat Spraw Wierzycielskich (Kierownik Referatu): 17 225 93 28

     

    Klauzula RODO i DODO

    Klauzula informacyjna art. 13 i 14 RODO IAS w Rzeszowie dla klienta zewnętrznego (link otwiera dokument w nowym oknie) - stosuje się od dnia 25 maja 2018 r. .pdf (262 KB)

    Klauzula informacyjna art. 13 RODO IAS w Rzeszowie dla mediów (link otwiera dokument w nowym oknie) - stosuje się od dnia 25 maja 2018 r. .pdf (123 KB)

    Klauzula informacyjna art. 22 DODO IAS w Rzeszowie (link otwiera dokument w nowym oknie) .pdf (143 KB)

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 07.11.2018 Data publikacji: 05.05.2015 12:33 Data ostatniej modyfikacji: 03.04.2024 13:47
    Autor: Roman Duma Osoba publikująca: Paweł Staszkiewicz Osoba modyfikująca: Paweł Staszkiewicz
    Rejestr zmian