«Powrót

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Skargi i wnioski

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Brzozowie przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.

Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:

  • w siedzibie Urzędu Skarbowego (pokój 10 i 8) lub za pośrednictwem poczty na adres: 36-200 Brzozów, ul. Kazimierzowska 1,
  • faksem  pod numer 13 4340870,
  • pocztą elektroniczną na adres: us.brzozow@mf.gov.pl,
  • elektroniczną skrzynką podawczą e Puap (/42bwpt51xm/SkrytkaESP)

Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady  Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.

Obsługa podatników

Stanowiska informacji i obsługi podatników zlokalizowane są na parterze Urzędu w Sali Obsługi Podatnika.

Możecie tam, Państwo załatwić większość spraw, z którymi przychodzicie do Urzędu tj.:

  • pobrać wszelkie rodzaje formularzy obowiązujących w kontaktach z Urzędem (PIT, CIT, VAT, NIP, PCC),
  • złożyć uzupełnione formularze,
  • złożyć wniosek i odebrać zaświadczenie o żądanej treści,
  • złożyć wszelkie dokumenty i wnioski, z którymi przychodzicie do Urzędu,
  • otrzymać informacje na temat funkcjonowania systemu podatkowego i poszczególnych podatków,
  • załatwić formalności związane z darowiznami,
  • załatwić formalności związane z umowami kupna-sprzedaży opodatkowanymi podatkiem od czynności cywilnoprawnych (np. kupno samochodu).

Sprawy związane z aktami notarialnymi oraz nabyciem spadku załatwiane są w pokoju nr 16 na I piętrze.

Sprawy związane ze złożeniem lub aktualizacją danych służących dla nadawania Numeru Identyfikacji Podatnika (NIP) załatwiane są w pokoju 17 na I piętrze.

Sprawy związane z egzekucją administracyjną załatwiane są w pokoju 28 na II piętrze.

Plan Urzędu Skarbowego w Brzozowie (link otwiera dokument w nowym oknie) .doc (43 KB)

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 11.05.2018 Data publikacji: 07.05.2015 12:45 Data ostatniej modyfikacji: 30.06.2020 12:55
Autor: Dorota Komska Osoba publikująca: Edyta Furman Osoba modyfikująca: Agnieszka Siwy